З 2018 HR Center пропонує послугу оцінки задоволеності внутрішніх клієнтів.
Дослідження показують, що якісна крос-функціональна взаємодія позитивно впливає на фінансові результати бізнесу, а також допомагає підтримувати позитивну атмосферу в компанії. Тим самим покращується і імідж роботодавця — співробітники частіше добре відгукуються про свою компанію як роботодавця.
У проекті оцінки ЗВК визначаються такі показники, як:
- Загальна задоволеність підрозділом
- Виконання зобов’язань
Один із важливих показників роботи підрозділу. Зрештою іншим потрібно, щоб цей підрозділ просто виконував свою функцію.
- Комунікації
Показник того, наскільки легко взаємодіяти із підрозділом. Часто загальне враження про підрозділ складається із досвіду спілкування з його співробітниками.
- Якість управління
Показник, що відображає як ділові якості керівника та кваліфікацію співробітників, так і якість налаштування бізнес-процесів у підрозділі.
Орієнтовна вартість дослідження — від 800 євро за зведений звіт компанії. Точна вартість проекту залежить від кількості оцінюваних підрозділів і переліку звітів, що замовляються.
Завантажити презентацію проекту «Оцінка ЗВК»
Завантажити приклад зведеного звіту «Оцінка ЗВК» по компанії
Завантажити приклад детального звіту «Оцінка ЗВК» по підрозділу