Історія | HR Center

HR Center була створена у березні 2003 року та стала першою українською консалтинговою компанією, яка спеціалізується виключно у сфері HR.

За час, що минув з моменту заснування, компанія зайняла одне з провідних місць серед локальних провайдерів консультаційних послуг у сфері управління персоналом.

З 2004 року компанія надає консультаційні послуги у галузі HR. Проекти пов’язані з побудовою системи оцінки та розвитку персоналу, розробкою системи стимулювання, розробкою концепції HR-служби та підготовкою плану дій компанії в галузі HR. На рахунку HR Center також з’являються масштабні проекти, такі, як проект побудови нової системи винагороди для великого виробничого підприємства. Подібні проекти проводились консультантами з 2004 до 2008 р. включно.

З січня 2007 р. до лютого 2012 р. (протягом 5-ти років) компанія HR Center, будучи офіційним партнером міжнародної компанії Hewitt Associates, щорічно проводила проект «Кращі Роботодавці в Україні» — масштабне дослідження залученості та задоволеності співробітників та керівників українських компаній з визначенням списку кращих підприємств.

З 2008 у рамках напряму Employer Branding, компанія HR Center запропонувала ринку комплексне дослідження іміджу роботодавця — як внутрішнього (в очах співробітників), так і зовнішнього (в очах потенційних кандидатів на вакантні позиції в компанії) та успішно провела перші подібні проекти.

У травні 2009 року компанія HR Center вперше в Україні запропонувала своїм клієнтам послуги з вивчення та управління корпоративною культурою організації (діагностика та розвиток). Вперше у практиці подібних досліджень клієнтам розраховується і надається величина культурного розриву по компанії загалом і кожному з підрозділів.

У березні 2012 року компанія запропонувала своїм українським та зарубіжним клієнтам оновлене дослідження залученості, задоволеності та лояльності (e-NPS), яке тепер здійснюється виключно на індивідуальній основі.

У 2018 році компанія розробила та запропонувала ринку новий продукт – оцінку задоволеності внутрішніх клієнтів (ICSS).