Оцінка задоволеності внутрішніх клієнтів (ICSS) | HR Center

metod_pointЗ 2018 HR Center пропонує послугу оцінки задоволеності внутрішніх клієнтів.

Дослідження показують, що якісна крос-функціональна взаємодія позитивно впливає на фінансові результати бізнесу, а також допомагає підтримувати позитивну атмосферу в компанії. Тим самим покращується і імідж роботодавця — співробітники частіше добре відгукуються про свою компанію як роботодавця.

У проекті оцінки ЗВК визначаються такі показники, як:

  • Загальна задоволеність підрозділом
  • Виконання зобов’язань

Один із важливих показників роботи підрозділу. Зрештою іншим потрібно, щоб цей підрозділ просто виконував свою функцію.

  • Комунікації 

Показник того, наскільки легко взаємодіяти із підрозділом. Часто загальне враження про підрозділ складається із досвіду спілкування з його співробітниками.

  • Якість управління 

Показник, що відображає як ділові якості керівника та кваліфікацію співробітників, так і якість налаштування бізнес-процесів у підрозділі.

Орієнтовна вартість дослідження — від 800 євро за зведений звіт компанії. Точна вартість проекту залежить від кількості оцінюваних підрозділів і переліку звітів, що замовляються.

Завантажити презентацію проекту «Оцінка ЗВК»

Завантажити приклад зведеного звіту «Оцінка ЗВК» по компанії

Завантажити приклад детального звіту «Оцінка ЗВК» по підрозділу