Оцінка e-NPS | HR Center

dlya_prezentacii_chelovechki_1_13155722Компанія HR Center з квітня 2012 року пропонує клієнтам послугу оцінки лояльності персоналу за методологією e-NPS (як у складі дослідження залученості, так і окремо).

Employee NPS заснована на традиційній для маркетингу методики Net Promoter Score та використовується для моніторингу лояльності персоналу та аналізу факторів бренду роботодавця.

Аналізуються відповіді співробітників на дуже короткий опитувальник (від одного до трьох питань), заповнення якого забирає у респондентів трохи більше 5 хвилин.

Весь проект — від підготовки та проведення дослідження до видачі результатів та рекомендацій займає від 3 до 8 тижнів, залежно від способу дослідження (онлайн або на папері, повторне чи початкове) та кількості паперових анкет у вибірці.

Вартість організації та проведення оцінки e-NPS – від 450 євро.

Завантажити приклад звіту про результати Оцінки e-NPS