Колишній співробітник McDonald’s зізнався, що клав клієнтам додатковий нагетс. Тепер його вважають героєм | HR Center

Він навіть змінив свій статус на «Робін Гуд нагетсів».

Мешканець канадського Едмонтона Коді Бондарчак заявив, що коли працював в McDonald’s, завжди клав клієнтам додатковий 11-й наггетс.

Про це він написав у Twitter і його повідомлення відразу стало вірусним. За пару днів його лайкнули понад 860 тисяч разів і ретвітнули 76 тисяч разів.

В коментарях Бондарчакові дякують за його вчинок і пишуть, що він герой. Він навіть змінив свій статус на «Робін Гуд нагетсів».

Хтось запитав, чи є строки давності у злочинів за крадіжку нагетсів, на що канадець відповів, що сподівається на це, оскільки, за його підрахунками, він винен McDonald’s близько 1600 доларів.

Також у Коді цікавилися, чи дякував його хтось з клієнтів, яких він «ощасливив» додатковим наггетсом. Чоловік відповів, що обслуговував клієнтів на автомобілях, тому про «додайку» вони дізнавалися, коли приїжджали додому.

«Але я хочу сподіватися, що коли вони помічали додатковий наггетс, то трохи посміхалися», — написав Бондарчак.

Керівництво McDonald’s поки ніяк не відреагувало на зізнання їхнього колишнього співробітника.

tsn.ua

Колишній співробітник McDonald’s зізнався, що клав клієнтам додатковий нагетс. Тепер його вважають героєм