Індійська компанія Duukan із сфери технічної підтримки звільнила майже всіх своїх співробітників. На їхнє місце було «найнято» штучний інтелект. Якість та швидкість обслуговування клієнтів значно покращилися.
Додатковим бонусом компанія стала економити на зарплатах та відпускних.
Duukan займається техпідтримкою бізнесменів, які використовують інтернет-магазини для просування своїх товарів. 31-річний засновник та СЕО компанії Сууміт Шах (Suumit Shah) скоротив штат консультантів, залишивши лише 10% від початкового складу, назвавши це жорстким, але необхідним кроком
ШІ замінює не лише фахівців підтримки, а й програмістів, адміністративний персонал та інших працівників. Повсемісне використання ШІ може призвести до скорочення 300 млн робочих місць.